TERMENI SI CONDITII
Accesarea si utilizarea portalului online www.coleso.ro, denumit in continuare "magazin online", implică acceptarea urmatorilor termeni și condiții.
PRODUSELE
Toate produsele comercializate in magazinul online sunt noi. Produsele vandute prin intermediul magazinului online sunt destinate clientilor, persoane fizice si juridice.
Conditiile normale de utilizare a produselor impun respectarea parametrilor de functionare, precum, dar fara a se limita la acestia: respectarea tipodimensiunilor in functie de masina, indicii de greutate, de viteza, presiune in pneuri, sezonalitate, tinuta de drum, service-uri auto legalizate cu licente pentru lucrari de vulcanizare, jante, prezoane sau piulite si distantiere recomandate de catre consilierii de vanzare etc.
COMENZILE
Comenzile făcute online trebuie confirmate în momentul în care veți fi contactat telefonic. Pentru ca acest lucru să se poata întâmpla, datele pe care le furnizați în momentul plasării comenzii trebuie să fie corecte și complete.
PLATA
Preturile prezentate includ TVA (19%);
Pretul prezentat pe factura va fi acelasi cu cel prezentat pe site la momentul efectuarii operatiunii, pret la care se adauga TVA si costurile de livrare, daca este cazul.
POLITICA DE RETUR
Potrivit art. 9 alin (1) din Ordonant de Urgenta nr 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri.
Perioada de retragere expira in termen de 14 zile, asa cum este specificat si clar delimitat in cuprinsul aceluiasi articol.
Termenul este respectat daca consumatorul inmaneaza produsele profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract.
Pentru exercitarea dreptului de retragere consumatorul trebuie sa ne notifice decizia de retragere printr-o declaratie neechivoca la adresa de email: eximax_trade@yahoo.com ;
Obligatiile profesionistului si a consumatorului sunt conforme cu dispozitiile art 13 si 14 din cadrul aceleiasi OUG 34/2014.
Costurile ocazionate cu returul produselor sunt suportate de consumator folosind aceeasi firma de curierat cu care s-a efectuat expedierea
Potrivit legii profesionistul nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare in cazul in care reclamantul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de profesionist.
Produsul sau produsele care fac obiectul deciziei consumatorului de retragere din contractul incheiat la distanta vor fi expediate de catre consumator profesionistului la adresa:. Șos. Iași-Tomești, Nr.32 Iași, RO-700181, Romania De asemenea, putem fi contactati la nr. eximax_trade@yahoo.com
Produsele care prezinta urme de folosinta, montaj, lovituri, socuri, modificari fizice, ciobiri, zgarieturi, etc. vor fi refuzate la retur. Refuzul produselor va fi justificat in termen de maxim 14 zile printr-un proces verbal incheiat intre firma de curierat si profesionist.
Potrivit art. 2, pct.2 din cuprinsul O.G. 21/1992 consumatorul este definit ca fiind orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
GARANTIA
Produsele comercializate de catre EximaxTrade SRL beneficiaza de 24 luni de garantie de la data emiterii facturii. Garantia acopera orice defectiune de fabricatie si/sau material. Garantia acopera cel mult valoarea integrala a anvelopei reclamate. Durata termenului de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data la care consumatorul a reclamat defectiunea si pana la data repunerii acestuia in stare de functionare.
In momentul sesizarii unei defectiuni a unui produs comercializat prin intermediul magazinului online, clientul va completa un protocol de reclamatii si va trimite produsul la adresa noastra. In termen de 30 zile, ne asumam raspunderea sa anuntam clientul despre statusul produsului aflat in expertiza.
Garanția se acordă doar la prezentarea facturii originale de vânzare / bonului fiscal (sau copie dupa acestea), împreuna cu acest certificat de garanție semnat de Beneficiar, copie după certificatul de înmatriculare al autovehiculului sau cartea de identitate și dovada montării anvelopelor într-un service autorizat legal pentru lucrări de vulcanizare și documentele fiscale aferente. Furnizorul își rezervă dreptul de a refuza să acorde service în garanție dacă nu se pot prezenta documentele de mai sus sau dacă informațiile conținute în acestea prezintă modificări sau sunt incomplete.
Nu se considera defecte de fabricatie denivelarile usoare (interioare) de pe flancurile anvelopei aflate in zonele de imbinare ale pliurilor.
Garantia se pierde in cazul pastrarii in conditii improprii ale produselor, montarea produselor de personal necalificat sau nespecializat, in cazul in care se disting urme de taieturi, corpuri dure, linii de tramvai etc.
Garantia produselor se pierde daca nu se folosesc jantele, prezoanele si distantierele recomandate de catre consilierii de vanzare ai “EximaxTrade SRL”
LITIGII
Cazul fortuit si forta majora exonereaza “EximaxTrade SRL” de raspundere.
Informatiile comunicate de catre clienti in vederea emiterii facturilor fiscale si documentelor de transport sunt strict confidentiale si nu vor fi vandute sau comunicate altora in scopuri publicitare. Refuzul clientilor de a comunica aceste date catre “EximaxTrade SRL” determina imposibilitatea finalizarii comenzilor.
In caz de litigiu, clientul se va adresa in scopul gasirii unei solutii amiabile departamentului juridic al “EximaxTrade SRL” , in caz contrar fiind solutionate de catre instantele judecatoresti competente din raza sediului “EximaxTrade SRL”